Stephen Shugerman/Getty
People Staff
November 17, 2008 06:50 PM

The U.K. Daily Mail is apologizing for what it now calls an “inaccurate” article about a relationship between David Duchovny and a tennis coach.

“On October 19, an article about actor David Duchovny may have suggested he had an amorous relationship with a tennis coach, Edit Pakay,” the paper says. “We now accept this is inaccurate and Ms. Pakay and Mr. Duchovny are only friends who used to play tennis occasionally. Their relationship went no further and was not a factor in Mr. and Mrs. Duchovny’s separation. We apologize to Ms. Pakay, Mr. Duchovny and to Mr. Duchovny’s family.”

You May Like

EDIT POST